fbpx

אפליקציית DPM לניהול חניות, פתרון מקיף ומודרני לניהול חניות, העתיד כבר כאן!

אפליקציית  DPMהיא כלי טכנולוגי מתקדם שפותח במיוחד כדי לסייע לבעלי חניונים, לחברות ניהול, ולחברות אשר שוכרות חניות בבניין עבור ניהול יעיל ואפקטיבי של החניות שהם מנהלים. האפליקציה מציעה מגוון רחב של תכונות ופונקציות המיועדות לשפר את חוויית המשתמש – הנהג אשר מחנה ואת הנגישות של החניון עבור בעלי החניונים ועבור קהל הלקוחות שלהם.

אם בעבר בשביל לנהל חניון היית צריך להעסיק מספר גדול יחסית של אנשי צוות – כמו סדרנים, גובי תשלום ושומרים – הרי שהיום באמצעות השימוש באפליקציה ניתן לייעל את מספר אנשי הצוות ואת אופן הניהול של החניון ואף לנצל בצורה טובה יותר את החניות אשר מוקצות לכל חברה וחברה בבניין.

האפליקציה הזו היא שירות ייחודי שהחברה שלנו מציעה. האפליקציה מתחברת למצלמות LPR שיש בחניונים איתם אנחנו עובדים – והופכת את החניה בהן לכזאת שאפשר לתכנן מראש ושקל הרבה יותר לנהל אותה. כך הלקוחות שלנו יכולים לחסוך זמן, כסף והתעסקות מיותרות בנושא החניה ולנצל משאב יקר זה בצורה יעילה וחכמה יותר.

התכונות עיקריות של אפליקציית  DPM הן:

  1. באמצעות אפליקציית DPM+ , ניתן לנהל כל חניון בו היא מותקנת בשלט רחוק. למעשה האפליקציה מאפשרת לנהל את החניון מכל מקום בעולם באמצעות מכשיר פלאפון חכם, טאבלט או מחשב. באמצעות האפליקציה ניתן לעקוב אחר מצב התפוסה בחניון , לבצע שינויים בתעריפי החניה בו, לנהל את רשימת המנויים של החניון… ואת כל זה ניתן לעשות  בזמן אמת.
  1. באמצעות האפליקציה ניתן לקבל שליטה מעולה באפשרויות הכניסה והיציאה מהחניון. האפליקציה מאפשרת לך לשלוט על הכניסה והיציאה של כל כלי רכב לחניון באופן אוטומטי או ידני, כמו כן ניתן להגדיר דרך האפליקציה את שעות הפעילות של החניון,  להגביל את מספר הכניסות אליו ועוד.
  2. האפליקציה מאפשרת ללקוחות  ולמנויים שמשתמשים בחניון לראות כמה מקומות חניה פנויים יש בחניון בכל רגע נתון.
  3. האפליקציה מאפשרת שימוש בחניות השמורות בזמן היעדרותם בזמן נסיעות לחו"ל, חופשה, פגישות מחוץ למשרד , ימי מחלה וכו׳ לטובת עובדים אחרים בארגון – מה שמאפשר צמצום מספר החניות בתשלום או ניצול טוב יותר של החניות הקיימות. עדכון היעדרויות של בכירים ישירות מהאפליקציה ושחרור החניה שלהם למלאי החניות הכללי של החברה. אופציה לשליחת SMS מידי בוקר לעובדים בעלי חניה שמורה עם שאלה האם הם מגיעים לעבודה כן \לא ובהתאם לתשובה שלהם ניתן לשחרר את החניה. כיום כ 30% מבעלי חניות שמורות לא מגיעים לעבודה מידי יום.
  4. באמצעות האפליקציה אפשרות יעילה לניהול חניות כפולות וחוסמות (טורקיות)
  5. האפליקציה DPM מאפשרת באמצעות חיבור למערכת ה LPR ברגע שרכב מגיע לחניון לשלוח לו הודעת סמס או הוגדה באפליקציה עם הפניה למקום חניה ספציפי ובכל לחסוך הסתובבות מיותרת בחניון וחסכון של זמן יקר.
  6.  האפליקציה מספקת מגוון רחב של דוחות ונתונים על ביצועי החניון,  כגון מספר הכניסות והיציאות ממנו לפי פילוח של שעות, ימים וחודשים, הכנסות שיש מהחניון, שעות השיא של השימוש בחניון ועוד הרבה נתונים אחרים. נתונים אלו יכולים לספק לך  מידע שיכול לסייע לך לקבל החלטות עסקיות מושכלות ולשפר את רווחיות החניון הן בטווח הארוך והן בטווח הקצר.
  7.  באמצעות האפליקציה ניתן להעניק שירות לקוחות מותאם אישית למשתמשי החניון. האפליקציה מאפשרת לך לספק שירות לקוחות מהיר ויעיל יותר ללקוחות שלך. הם יכולים לפנות אליך באמצעות האפליקציה לקבלת תמיכה או מידע שקשור לשימוש בחניון.
  8. אפליקציית DPM יכולה להיות משולבת עם שימוש במערכות טכנולוגיות אחרות כמו מערכות בקרת גישה, מערכות תשלום ומערכות ניהול בניינים, כדי לספק פתרון כולל  ונוח יותר לניהול החניון.

היתרונות של השימוש באפליקציית DPM  

יש הרבה יתרונות בשימוש באפליקציית  DPM , היתרונות הבולטים ביותר הם שהאפליקציה מפשטת את תהליכי העבודה בחניון ומאפשרת לך לחסוך זמן וכסף. בנוסף לכך גם אתם וגם הלקוחות שלכם נהנים מחוויית שימוש נוחה ופשוטה. האפליקציה מספקת לך שקיפות מלאה על כל הפעילות בחניון גם מול הלקוחות וגם מול חברת הניהול. יתרון מרכזי של האפליקציה הוא שהיא ניתנת להתאמה אישית לצרכים הספציפיים של החניות שלך.

חשוב להדגיש, שניתנת הדרכה לשימוש באפליקציה ויש צוות טכני של מתכנתים ואנשי שירות שיכולים לתת לך ולצוות העובדים בחניון הדרכה או פתרון מהיר לכל שאלה או תהייה שעולה לכם בנוגע לשימוש באפליקציה. לסיכום, אפליקציית DPM היא פתרון חכם ויעיל לניהול חניות וחניונים. היא מאפשרת לך להפוך את החניון שלך לחכם יותר, יעיל יותר ורווחי יותר.

DPM+ | אפליקציה לניהול חניות , ניהול חניון עבור ארגונים וחברות

התנסו עכשיו

מלאו פרטיכם

נציגנו יחזור אליכם בהקדם להפעלת המערכת